Myyjän asenne näkyy viivan alla

Myyjän asenne näkyy viivan alla

Oct 04 2018

Hyvä asenne on aikaansaavan myyjän tärkein ominaisuus. Tekijä, mikä erottaa erinomaisen myyjän kohtalaisesta myyjästä, on asenne. Myyntitaitoja ja tuotetietoisuutta voi aina opettaa…

9 yleisintä myyntipuhelun virhettä

9 yleisintä myyntipuhelun virhettä

Sep 20 2018

Myyntipuhelu on korkeapaineinen tilanne. Moni asia voi helposti mennä pieleen. Saatat sopertaa sanojasi, hutiloida teknologian kanssa tai tehdä asiavirheitä. Jokainen virhe vie…

4 kysymystä, johon soittoskriptin tulee vastata

4 kysymystä, johon soittoskriptin tulee vastata

Sep 06 2018

Päivän keskeyttävä myyntipuhelu voi helposti ärsyttää vastaanottajaa. Myyntiä tekevät ihmiset tietävät tämän tunteen. Yleensä puhelun vastaanottajalle herää neljä kysymystä soittajalle. Nämä ovat…

Kolme vinkkiä liidistä (myynti)tapaamiseen

Kolme vinkkiä liidistä (myynti)tapaamiseen

Aug 09 2018

Myyntitapaamisten kylmäsoittaminen on hankalaa. Oletko joskus kuullut näitä?

Se nyt vaan on tyhmää ajaa liikaa

Se nyt vaan on tyhmää ajaa liikaa

Aug 02 2018

Yleensä sanotaan, että katse kannattaa suunnata peräpeiliä mieluummin eteenpäin ja näin olen itsekin pyrkinyt elämään. Vaikka valintoihinsa ei voi enää jälkikäteen vaikuttaa,…

4 etätapaamisen etua kasvotusten tapaamiseen verrattuna

4 etätapaamisen etua kasvotusten tapaamiseen verrattuna

Jul 12 2018

Tulevaisuus on täällä. Teknologia mahdollistaa videopuheluiden avulla etätapaamiset kenelle tahansa maapallon toiselle puolelle, niin kahden kesken kuin ryhmille. Kiitos kuuluu internetille ja…

Etätapaamiset – viimeinen vaihtoehto vai tarkoin mietitty asiakasta palveleva mahdollisuus?

Etätapaamiset – viimeinen vaihtoehto vai tarkoin mietitty asiakasta palveleva mahdollisuus?

Jun 28 2018

Olen työskennellyt Distalla 2,5 vuotta myynnin ja asiakkuuksien parissa. Takanani on satoja etätapaamisia erikokoisten yritysten ylimmän johdon kanssa. Keskustelen päivittäin toimitusjohtajien, johtoryhmän…

Minustako myyjä?

Minustako myyjä?

Jun 14 2018

”Minustako myyjä?” Tätä kysymystä pohdin 10 vuotta sitten kesätyössäni puhelinmyyjänä. Työnkuvani oli lehtien kauppaamista puhelimitse – klassinen ensimmäinen työpaikka. Toimisto oli ahdas,…

Perinteinen kokous- ja majoituspalvelija uudisti totaalisesti toimialan B2B-myyntimallin

Perinteinen kokous- ja majoituspalvelija uudisti totaalisesti toimialan B2B-myyntimallin

Mar 31 2016

Tampereen Teiskossa sijaitseva Murikanranta on perinteinen ravintola-, kokous- ja majoituspalvelija. Murikanta sijaitsee 40 minuutin päässä Tampereen keskustasta ja Pirkkalan lentoasemalta. Yhtiö etsi…

Kylmäpuhelut eivät ole kuolleet – ne voivat hyvin

Kylmäpuhelut eivät ole kuolleet – ne voivat hyvin

Nov 27 2015

Sen sijaan F2F-tapaamiset 1. kierroksen tapaamismuotona ovat kuolleet. Lähes viikottain Linkedin:ssä törmään virrassa jaettuun kuvaan vanhasta ja uudesta myyntimallista. Myös yhä useampi…