Monikanavainen kontaktointi

Outbound-kysynnän 360°

Monikanavainen kontaktointi avaa ovia eri kanavia käyttäen

Kylmäpuhelut ovat edelleen se tehokkain tapa kontaktoida haluttuja päättäjiä. Tästä kertoo osittain myös pidentyneet keskustelut potentiaalisten asiakkaiden kanssa. Muutosta puheluun vastaamiseen ei ole kuitenkaan tapahtunut. Kun katsotaan TOP-500 -yritysten teknologia- tai HR-päättäjiä, on vastausprosentit selkeästi heikommat.

Kuvaajat_Pohjalla

Outbound-kysynnän 360° palvelu tarjoaa mahdollisuuden lähestyä liidiä eri kanavia käyttäen. Yhdessä Aboad Oy:n kanssa tarjoamamme Demand generation 360 -yhdistelmäpalvelu mahdollistaa monikanavaista liidigenerointia tarjoten monipuolisemman liidivirran, paremman pidon liidikantaan ja koko liidikannan hyödyntämisen:


  • Outbound-kontaktointi kasvattamaan myyntiputken alkupäätä
  • Koneoppimisella tuettu automatisoitu sähköpostiosoitteiden hankinta ja lähetyssekvenssit
  • Monikanavainen liidinlämmitys ja -generointi liidimagneetein
  • Avaintilien käyttäytymisdatan kerryttäminen, analysointi ja liidilistan priorisointi.
  • Mahdollisia käyttötapauksia ovat esimerkiksi kontaktilistojen priorisointi käyttäytymisdataan perustuen, kontaktoinnin peiton lisääminen, tunnettuus oikein ajoitettuna outbound-kampanjaan suhteutettuna, lisälämmitys ja vakuuttaminen.
Taulukko (1)

tapamme toimia

  • Yhtäkään tapaamista ei bookata väkisin – tämä ei palvele asiakasta, eikä meitä. Soittajiemme palkkausmalli kannustaa tiimin yhteistoimintaan ja laadukkaaseen soittotyöhön, ei tapaamismäärän maksimointiin
  • Haluamme toimia asiakkaamme kumppanina ja tuottaa lisäarvoa muun muassa läpinäkyvän kattavan raportoinnin ja konsultoinnin keinoin, emme toimittaa pelkkiä tapaamisia kalenteriin
  • Tottelemme jatkuvasti päivittyvää dataamme, mutta ymmärrämme myös eri toimialojen lainalaisuuksia
  • Emme tavoittele pikavoittoja vaan jätämme toimeksiannon väliin, mikäli keskipitkän aikavälin molemminpuolinen hyöty ei toteudu