CASE:
ADVANIA FINLAND OY

it-ympäristön ja digitaalisen työn palveluita kaiken kokoisille yrityksille kansainvälisellä ammattitaidollA

Advania on yksi Pohjois-Euroopan IT-markkinan johtavista toimijoista. Suomalaiset ja pohjoismaiset asiakkaat toimivat yhteiskunnan kaikilla alueilla julkissektorista teollisuuteen ja palvelualoille. Advanian palvelut kattavat koko IT-arkkitehtuurin verkkoympäristöistä loppukäyttäjäpalveluihin sekä IT-ulkoistuksiin. Advania  auttavat asiakkaitaan pilvisiirtymässä ja digitaalisten työympäristöjen rakentamisessa. Konsultointi kattaa tarpeet järjestelmäarkkitehtuurista ja integraatioista tietoturvaan sekä koulutuksiin. Advania toteuttaa asiakaskanssakäymisen ratkaisut kaikkiin kanaviin, asiakkaan omien tarpeiden mukaan.

https://www.advania.fi/

Distan kanssa olemme kasvattaneet tunnettuuttamme ja loppuvuoden 2022 kampanja poiki 60 etätapaamista kuntiin, kaupunkeihin sekä oppilaitoksiin. 

Minulle voi aina soittaa ja kerron mielelläni ajatuksia ja kokemuksia Distasta!

Erkki Kondelin - Director of Business Development and Public Sales, Puh. 0445474422

  • Lähtötilanne: Advania Finland on voimakkaassa kasvussa oleva IT-talo. Advania ei ole aikaisemmin ollut kovin tunnettu julkis- ja valtiohallinnon toimialalla ja kaipasivat kumppania tunnettuutta kasvattamaan.
  • Tilanne nyt: Dista on auttanu meitä tunnettuuden lisäämisessä osana julkisen puolen palveluidemme myyntiä. Olemme Advanialla kehittäneet palveluidemme tuotteistusta sekä palvelupaketteja ja Dista on ollut tärkeässä roolissa viemässä näitä luotuja kokonaisuuksia asiakaskenttään. Teemme yhteistyötä Distan kanssa vähintään kerran kvartaalissa. Viime vuonna 2022 marras-joulukuun kampanja poiki 60 etätapaamista kuntiin, kaupunkeihin ja oppilaitoksiin. Tämä mahdollistaa sen, että sisäiset tuotteistuksemme etenevät, kohderyhmät tarkentuvat soittojen myötä ja yhteistyössä Distan kanssa hiotaan kenttään vietävää viestiä. Me Advanialla hoidamme asiakastapaamiset, mutta Dista pitää huolen siitä, että tapaamiset ovat fiksusti järjestetty, kalenteroinnit ja palaverin agenda kunnossa. Meidän tehtäväksemme jää tästä eteenpäin pitää liidi- sekä opportunitykanta ajan tasalla ja tämä on onnistunut Distan myyntiputken alkupään kopittamisen vapauttamalla ajalla.
  • Miten kuvailisitte Advania Finland Oy:tä sekä asiakaskohderyhmäänne?
    Asiakkaitamme ovat esimerkiksi kunnat, kaupungit ja oppilaitokset sekä yritykset.
  • Jos saisitte kuvailla Dista Oy:tä kahdella-kolmella lauseella?
    Dista on rento, asiantunteva ja perhanan kehittyvä. He näkevät paljon vaivaa kehittääkseen uusia tapoja tehdä asioita.
    He panostavat viestin ja soittokäsikirjoituksen kirkastamiseen sekä faktojen varmistamiseen. Dista ei pelkää ehdottaa vaihtoehtoisia tapoja sanoittaa asiakokonaisuuksia. Distalla myös kasvatetaan argumenttipankkia varmistaen erinäisiä kentältä nousseita kysymyksiä asiakkaalta. Tämä on selkeästi asia, joka toimii ja onnistumiset ovat tämän myötä olleet huikeita!